Klachtafhandeling

Afhandeling van klachten:
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een reparatie of dienst die wij u geleverd hebben.
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

A
ls u een klacht bij ons indient (Dit kan zowel telefonisch: GSM 0683706500 als via ons CONTACT formulier) zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord.
Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Tarieven

SERVICE AAN HUIS:
Als men computer / laptop / randapparatuur problemen heeft dan komen wij die bij u aan huis oplossen, een telefoontje is voldoende om een afspraak te maken. U hoeft niet te slepen met zware apparatuur en soms is het nog beter ook als apparatuur aangesloten blijft zitten zodat de storing eenvoudiger te achterhalen is, mocht probleem bij u niet te verhelpen zijn dan overleggen we hoe we het gaan oplossen, voor u duidelijkheid en voor ons een tevreden klant.
Kirkels Systems hanteert voor een servicebezoek aan huis geen voorrijkosten, kunnen wij op locatie uw hardware repareren dan hanteren wij een uurtarief van Euro Euro 40,00
Mocht uw systeem zodanig stuk zijn dat wij deze mee moeten nemen dan zullen wij deze kostenloos bij ophalen en weer retour brengen, alleen geldend voor regio: Someren, Asten of geldend binnen een straal van 10KM gemeten vanaf Someren (Noord-Brabant).
Voor reparatie van uw systeem hanteren wij een uurtarief van Euro Euro 40,00

Tarieven voor installaties of her-installaties:
Een schone of her-installaties van Windows met gebruikmaking van uw Windows licentie key - Euro 65,00
Her-installaties met behoud van data (backup) - met gebruikmaking van uw Windows licentie key - Start tarief Euro 85,00
(Uw data kan zo corrupt zijn geraakt, dat wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hier eerst over informeren)

Tarieven voor draadloos internet voor thuis (WiFi):
Installatie draadloos internet (WiFi) met inbegrip van Router: vanaf Euro 75,00

Als bij een bezoek wordt besloten om de PC / laptop of randapparatuur mee te nemen voor reparatie dan worden alleen de reparatiekosten geteld, voor het retourneren vragen wij een bedrag vanaf Euro 15,00
Mochten de kosten naar onze mening te groot worden nemen wij altijd eerst contact met u op.

Het aanbieden van uw apparatuur via pakketdienst:
U mag uw apparatuur ook opsturen naar ons via een pakketdienst als DHL, TNT etc, dat kan natuurlijk ook, kijk hiervoor de geldende voorwaarden bij deze aanbieders.

Afhandeling van klachten:
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een reparatie of dienst die wij u geleverd hebben.
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
W
ordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Diverse andere diensten:
Voor het aanleggen van netwerken is het beter contact met ons op te nemen daar wij dit graag van te voren met u willen bespreken welke middelen u hiervoor kunt aanspreken.
Wij geven ook cursussen (Word, Excel, MSAccess, Powerpoint, Outlook, Computergebruik) aan huis, ook hier van te voren afstemmen over welke mogelijkheden u kan beschikken en welke methode wij er op na houden.

Wij maken ook bedrijfspresentaties, logo´s, verzorgen reclame en design.
Door gebruik te maken van professionele apparatuur ziet uw video / bedrijfspresentatie er gelikt uit.
Wij kunnen deze eventueel ook omzetten om deze bijvoorbeeld via uw website te laten streamen.
Ook dit willen wij graag van te voren even met u afstemmen.

Wilt u meer weten lees dan onze Algemene Voorwaarden.

Alle genoemde prijzen zijn Exclusief BTW

ICTWaarborg

Wij zijn aangesloten bij ICT-waarborg die sinds 2004 dé brancheorganisatie voor bedrijven die ICT-producten en ICT-diensten leveren aan consumenten en/of bedrijven. Dit kan zowel in een fysieke showroom, online als op locatie. Het doel van ICTWaarborg is het behartigen van de belangen van deze bedrijven in het algemeen en in het bijzonder van de bij haar aangesloten bedrijven. 
logo 150x150 trans

Professionele belangenbehartiger
Ondernemers die aangesloten zijn bij ICTWaarborg weten zich gesteund door een professionele belangenbehartiger. Aangesloten bedrijven kunnen bij ICTWaarborg terecht voor specifieke informatie, een deskundig advies en producten en diensten die de bedrijfsvoering ondersteunen.

Deelnemers van ICTWaarborg hebben unieke troeven in handen om zich te onderscheiden van de concurrentie:
Een keurmerk waar klanten steeds vaker op letten bij hun ICT-aankopen
Zekerheid voor klanten die alleen ICTWaarborg kan bieden
Duidelijkheid voor de klant door heldere kwaliteitsnormen
Een brede dienstverlening die deelnemers helpt bij het ondernemen
Diverse voordelen om de deelnemersbijdrage terug te verdienen
Uiteenlopende activiteiten voor deelnemers en partners

Voor meer informatie raadpleeg onze Algemene Voorwaarden.
Voor Consumentenverkoop hanteert Kirkels Systems als servicebedrijf de Algemene voorwaarden van ICTWaarborg.
(Klik hier om deze Algemene voorwaarden te downloaden..)

Voor zakelijke klanten gelden de Algemene voorwaarden die opgesteld zijn door de Kamer van Koophandel.
(Klik hier om deze Algemene voorwaarden te downloaden..)

Disclaimer

Ondanks de constante zorg en aandacht die wij aan de samenstelling van deze website besteden,, is het mogelijk dat informatie die op deze site wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is.
De informatie op onze website wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen te allen tijde met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.
Wij sluiten alle aansprakelijkheid uit voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van  www.kirkels-systems.nl of www.ks-automatisering.nl of met de tijdelijke onmogelijkheid om  www.kirkels-systems.nl of www.ks-automatisering.nl te kunnen raadplegen. Wij zijn ook niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die het gevolg is van het gebruik van informatie die door middel van deze website is verkregen.

Een bezoeker mag geen auteursrechtelijke beschermde werken of andere in onze website opgeslagen informatie openbaar maken of verveelvoudigen zonder toestemming van Kirkels Systems.
Wij kunnen er niet voor instaan dat de informatie op onze website geschikt is voor het doel waarvoor de informatie door u wordt geraadpleegd. Alle informatie, producten en diensten worden aangeboden in een staat waarin deze zich feitelijk bevinden en zonder enige (impliciete) garantie of waarborg ten aanzien van hun deugdelijkheid en geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins.

Voor meer informatie raadpleeg onze Algemene Voorwaarden.